BLOGIHAKU

 

Livechatista virtuaalitodellisuuteen - pian kättelet asiakastasi verkkokaupassa

Ensimmäisten verkkokauppojen syntyessä asiakaspalvelua ei juuri mietitty. Jostain verkkosivun uumenista saattoi löytyä puhelinnumero, mutta ei tietoa esimerkiksi siitä milloin langan päässä päivystettäisiin.
Takana on pitkä matka ja nykyään onneksi suurin osa verkkokaupoista ymmärtää, että hyvä asiakaspalvelu on avain asiakastyytyväisyyteen . Internetin kehittyessä saamme jatkuvasti kä… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/11/livechatista-virtuaalitodellisuuteen-pian-kattelet-asiakastasi-verkkokaupassa/

Miten verkkokaupassa voi hyödyntää lisättyä todellisuutta?

Viimeistään Pokémon Go:n myötä on tullut selväksi, että lisätty todellisuus on jo arjessamme. Lisätyn todellisuuden avulla voit nopeuttaa asiakkaan ostopäätöstä, ja edelläkävijät testaavat jo nyt sen mahdollisuuksia.
  Enää ei tunnu mahdottomalta ajatukselta, että jonakin päivänä virtuaalitodellisuudella luotaisiin illuusio siitä, että verkossa ostoksia tehdessäsi olet tosielämän kaupassa, j… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/miten-verkkokaupassa-voi-hyodyntaa-lisattya-todellisuutta/

Näin luot henkilökohtaisen suhteen verkkokauppasi asiakkaaseen

Personoitu asiakaskokemus saa ostamaan verkkokaupasta yhä uudelleen. Tulevaisuuden mahdollisuudet ovat lähes rajattomat, mutta jo pienillä muutoksilla palvelet asiakkaitasi entistä yksilöidymmin.
Personointi ei ole uusi tapa kirittää verkkokaupan myyntiä, mutta yllättävän usein siihen panostaminen edelleen unohtuu. Onnistuneen personoinnin voisi rinnastaa kivijalkaliikkeen … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/07/nain-luot-henkilokohtaisen-suhteen-verkkokauppasi-asiakkaaseen/

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
kuluttaja (1)
työ (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
käytettävyys (1)
esimerkki (1)
mobiililaite (1)
prosessit (2)
yritys (2)
mikrodata (1)
konsultaatio (1)
arvostelut (1)
kasvu (3)
kieliversio (3)
joulu (1)
ulkoasu (1)
rekry (1)
koodaaja (2)
kansainvälisyys (4)
tilasto (1)
ostokäyttäytyminen (2)
käyttökokemus (1)
markkinointi (4)
mobiili (6)
henkilökohtaisuus (1)
käyttäjälähtöisyys (4)
rajapinta (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
B2B (2)
henkilöstö (3)
mobiilimaksaminen (1)
livechat (3)
esittely (1)
tietosuoja (1)
Projektinhallinta (1)
videochat (1)
virtuaalitodellisuus (3)
mobiilioptimointi (6)
mobiiliostaminen (6)
pohjoismaat (1)
verkkosivu (1)
trendit (2)
palvelintila (1)
Ecommerce (1)
Kiina (4)
tuotekuvaus (2)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
työpaikka (1)
IT-projektit (1)
php (1)
koodi (1)
Codaone (7)
vertailu (1)
verkkokauppa (30)
lisätty todellisuus (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
pelillistäminen (1)
kulutustrendi (1)
maksutavat (5)
verkkokaupan perustaminen (4)
työntekijä (1)
kehittäminen (3)
Uudet nettisivut (1)
SEO (7)
tekninen konsultaatio (1)
julkaisujärjestelmä (1)
magento (1)
hinta (2)
liiketoiminta (1)
ohjelmoija (2)
asiakaspalvelu (11)
integraatio (4)
tutkimus (2)
omnichannel (1)
asiakaskokemus (3)
referenssi (1)
kesä (1)
ilmapiiri (1)
lisäarvo (2)
luvut (1)
Google (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
video (2)
sisäinen hallinta (1)
blogi (2)
Uudet kotisivut (1)
Jira (1)
webbiportaali (1)
blogiyhteistyö (3)
yhteishenki (1)
toimitustavat (3)
Alibaba (1)
kivijalkaliike (2)
työilmapiiri (1)