BLOGIHAKU

 

Läpinäkyvä Jira

Codaonen projektinhallinta on rakennettu Atlassianin Jira Softwareen joka tarjoaa niin Codaonen asiakkaille kuin myös kehitystiimille läpinäkyvän sekä ketterän kanavan asiakkaan projektin edistämiseen, hallintaan, seurantaan sekä raportointiin.
Codaonen timanttiseksi hiottu asiakasprojektien edistäminen tapahtuu Atlassianin Jira Softwaressa. Jiraa voidaan kutsua Codaonen kehitystiimin moottoriksi ja rattaistoksi, s… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2018/02/lapinakyva-jira/

Näin verkkokauppa pelillistetään

Pelillistämisestä on höyrytty jo parikymmentä vuotta. Yksinkertaisuudessaan se tarkoittaa sitä, että jostain tehdään vähän tavallista kiinnostavampaa pelillisin elementein. Pelillistetty verkkokauppa koukuttaa asiakkaat – siksi pelielementit sopivatkin ve…
Kun käyt juoksulenkillä, puhelimeesi asennettu kuntoilusovellus kerää tietoa siitä, missä juokset. Lenkin jälkeen voit tarkastella, kuinka nopeasti juoksit ja millaisessa maastossa… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/06/nain-verkkokauppa-pelillistetaan/

Codaonen verkkokauppa

Oletteko pohtineet verkkokaupan perustamista? Tahtoisitteko näppärän paketin, jota voisitte itse hallinnoida, mutta tarvittaessa saisitte oikeasti apua silloin kun sitä tarvitsette?
Meiltä on usein kysytty kannattaako verkkokauppa perustaa valmiin paketin päälle. Vaikka teemme yleensä kaikki verkkokauppamme itse ilman valmiita paketteja, näemme miksi tällaiset… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/03/codaonen-verkkokauppa/

Älä päästä asiakkaitasi valumaan verkkokaupasta kivijalkaliikkeisiin!

Kivijalkaliikkeessä saa halutessaan henkilökohtaista palvelua ja ostamansa tuotteen heti mukaan. Putiikkiin voi kuitenkin olla hankala matka ja pahimmassa tapauksessa aukioloajat ovat mahdottoman suppeat.
Verkkokaupan parhaita puolia asiakkaan näkökulmasta on mahdollisuus tehdä ostoksia mihin aikaan tahansa missä paikassa tahansa. Tästä huolimatta esimerkiksi 90 prosenttia suomalais… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/11/ala-paasta-asiakkaitasi-valumaan-verkkokaupasta-kivijalkaliikkeisiin/

Joulu tulee - onko verkkokauppasi valmis?

Joulu on rauhoittumisen aikaa. Joulunalus sen sijaan on hektinen koettelemus kun pitäisi miettiä mitä ostaa lahjaksi teini-ikäiselle kummitytölle, veljen vaimolle tai isoisälle, jolla on jo kaikkea.
Joulukiireiden painaessa päälle ymmärrettävästi moni haluaa välttää ruuhkaisissa ostoskeskuksissa kiertelyn ja siirtää joululahjaostosten teon verkkoon. Koska jouluaattoon on tasan… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/joulu-tulee-onko-verkkokauppasi-valmis/

Verkkokauppias, laajenna rohkeasti Pohjoismaihin!

Pohjoismaissa asuu yhteensä reilut 26 miljoonaa ihmistä. Meillä olisi siis aivan lähinaapurissa melkoiset markkinat valloitettavana. Tarjoamalla kieliversiot ruotsiksi ja englanniksi sekä huolehtimalla jakelukanavien toimivuudesta verkkokauppiaat pääsevät…
Silti monet suomalaiset arkailevat pohjoismaisille markkinoille laajentamista. Miksi verkkokauppojen kannattaisi heti aloittaessaan huomioida myös Pohjoismaiden olemassa olo? Tätä … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/verkkokauppias-laajenna-rohkeasti-pohjoismaihin/

Oletko huomioinut nämä yksityiskohdat verkkokaupassasi?

Internet on pullollaan kiinnostavia tuotteita myyviä tyylikkäitä verkkokauppoja, joista tilaaminen voi muodostua pahimmillaan painajaismaiseksi kokemukseksi. Käyttäjäkokemukseen panostavien verkkokauppojen asiakkaat ovat sen sijaan tyytyväisiä ja palaavat…
Verkkokaupan suunnittelussa on aina pidettävä mielessä loppukäyttäjä. Jos t-paidan tilaaminen ei onnistu ilman loputtomien lomakekenttien täyttämistä ja outojen maksutapojen omaksu… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/oletko-huomioinut-nama-yksityiskohdat-verkkokaupassasi/

Miten blogiyhteistyössä pääsee alkuun?

Bloggaajat ovat nykyään merkittäviä mielipidevaikuttajia. Kun suositussa blogissa vilahtaa tuote tai palvelu, saa se hetkessä tuhansien ihmisten kiinnostuksen osakseen. Verkkokauppiaalle tämä tarjoaa kiinnostavia mahdollisuuksia tehdä palveluaan tunnetuks…
Verkkokaupoille blogit ovat luonnollisesti kiinnostavia markkinointiympäristöjä, sillä blogissa oleva linkki on käytännössä ovi yrityksen verkkokauppaan. Onnistunut blogiyhteistyö … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/miten-blogiyhteistyossa-paasee-alkuun/

Miten verkkokaupassa voi hyödyntää lisättyä todellisuutta?

Viimeistään Pokémon Go:n myötä on tullut selväksi, että lisätty todellisuus on jo arjessamme. Lisätyn todellisuuden avulla voit nopeuttaa asiakkaan ostopäätöstä, ja edelläkävijät testaavat jo nyt sen mahdollisuuksia.
  Enää ei tunnu mahdottomalta ajatukselta, että jonakin päivänä virtuaalitodellisuudella luotaisiin illuusio siitä, että verkossa ostoksia tehdessäsi olet tosielämän kaupassa, j… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/miten-verkkokaupassa-voi-hyodyntaa-lisattya-todellisuutta/

Laadukas tuotekuvaus takaa kaupat verkossa

Matka ostoskoriin voi olla yllättävän pitkä. Kun olet saanut asiakkaasi verkkokaupoille, tuet ostopäätöksen syntymistä parhaiten esittelemällä myymäsi tuotteet selkeästi ja huolellisesti.
Puutteellinen tuotekuvaus voi pahimmillaan ohjata asiakkaasi etsimään tarkempia tietoja kilpailijan verkkokaupasta. Hyvä esittely taas antaa asiakkaallesi kaiken sen tiedon, mitä h… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/laadukas-tuotekuvaus-takaa-kaupat-verkossa/

Verkkokaupan perustaminen uudelle alalle palkitsee, vaikka alussa on haasteita

Edelläkävijän rooli ei ole aina helppo. Saat varautua sekä muutosvastarintaan että isoihin voittoihin, kun perustat verkkokaupan alalle, jolla ei sellaisia ennestään ole.
Viime vuosina verkkokaupat ovat levinneet yhä useammalle alalle. Esimerkiksi ruoan verkkokauppa kasvaa nopeasti, vaikka se meillä Suomessa onkin moniin maihin verrattuna vielä laps… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/08/verkkokaupan-perustaminen-uudelle-alalle-palkitsee-vaikka-alussa-haasteita/

Mobiiliostamisen Suomi-Ruotsi-maaottelu: naapuri on edelleen parempi

Suomalaisten mobiiliostamisessa on toivomisen varaa erityisesti muihin pohjoismaihin verrattuna. Miten sinä varmistat sen, että verkkokauppasi asiakas saa tarvitsemansa palvelun mobiiliversiossakin?
Kirjoitimme viime vuoden lopulla siitä, miten Ruotsissa on viime vuosina otettu isoja harppauksia verkkokaupan mobiililiikenteen määrässä. Etumatkaa Suomeen nähden oli kertynyt nop… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/07/mobiiliostamisen-suomi-ruotsi-maaottelu-naapuri-edelleen-parempi/

Näin luot henkilökohtaisen suhteen verkkokauppasi asiakkaaseen

Personoitu asiakaskokemus saa ostamaan verkkokaupasta yhä uudelleen. Tulevaisuuden mahdollisuudet ovat lähes rajattomat, mutta jo pienillä muutoksilla palvelet asiakkaitasi entistä yksilöidymmin.
Personointi ei ole uusi tapa kirittää verkkokaupan myyntiä, mutta yllättävän usein siihen panostaminen edelleen unohtuu. Onnistuneen personoinnin voisi rinnastaa kivijalkaliikkeen … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/07/nain-luot-henkilokohtaisen-suhteen-verkkokauppasi-asiakkaaseen/

Menestyvän verkkokaupan salaisuus

Suomi tunnetusti ei ole verkkokaupan edelläkävijämaa. Käsi sydämellä, miten sinun verkkokauppasi onnistuu?
Blogitekstissään Irina Siltanen toteaa, että monet yritykset painivat verkkokaupassa edelleen samojen haasteiden parissa kuin jo 20 vuotta sitten. Verkkokaupan liiketoiminnassa on … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/06/menestyvan-verkkokaupan-salaisuus/

Codaonen verkkokaupan peruspaketti ennakoi tulevaisuuden kasvutarpeet

Mitä tarvitset, kun haluat saada verkkokaupalle pohjan, jonka päälle on myöhemmin helppo rakentaa lisää ominaisuuksia? Meillä siihen on kolme yksinkertaista vaihetta.
1. Ulkoasua ei rakenneta nollasta Kaikki lähtee teeman valitsemisesta. Teema on käytännössä se, miltä verkkokauppa ulkoisesti näyttää. Aivan nollasta ulkoasua harvoin aletaan ra… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/06/codaonen-verkkokaupan-peruspaketti-ennakoi-tulevaisuuden-kasvutarpeet/

Verkkokauppa ei ole koskaan valmis - 3 keinoa kehittämiseen

Usein verkkokauppaa perustaessa on vaikea tietää, minkälainen ratkaisu on lopulta toimivin. Mutta miten Codaonella varmistetaan se, että kehittämistyö sujuu mahdollisimman jouhevasti?
1. Asiakaspalautteen avulla työstäminen Ensimmäisessä vaiheessa julkaisemme verkkokaupasta eräänlaisen pelkistetyn version, jota sitten kehitämme eteenpäin verkkokaupan asiakaspal… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/05/verkkokauppa-ei-ole-koskaan-valmis-3-keinoa-kehittamiseen/

Helppokäyttöisyys kannattaa muistaa b2b-verkkokaupassakin

Yritysten välinen verkkokauppa on murroksen keskellä. Karu tilausjärjestelmä ei enää riitä, vaan yritysasiakas vaatii samanlaista palvelua kuin kuluttaja-asiakaskin.
Yhtä lailla kun kuluttajille tarkoitetut verkkokaupat porskuttavat, myös yritysten välinen verkkokauppa yleistyy vauhdilla. Samalla sille asetetut vaatimukset lisääntyvät. Yrityksi… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/04/helppokayttoisyys-kannattaa-muistaa-b2b-verkkokaupassakin/

Mitä tehdä, kun verkkokaupan rajat tulevat vastaan?

Verkkokaupan perustamista suunnittelevan ensimmäinen kysymys yleensä on, että minkälaisella alustalla on järkevä aloittaa. Peruspaketilla on helppo kokeilla verkkokauppaa, mutta toiminnan laajentuessa vastaan voi tulla ongelmia.
Usein verkkokauppaa aloittelevat yritykset hankkivat ensin peruspaketin, jossa rajat (esimerkiksi 100 verkkokauppatuotetta) tulevat toiminnan laajentuessa yllättävän nopeasti vasta… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/03/mita-tehda-kun-verkkokaupan-rajat-tulevat-vastaan/

Tällaisessa työpaikassa syntyvät maailman parhaat mobiiliverkkokaupat

Tunnelma työpaikalla ei ole samantekevä asia. Mutta miten meillä Codaonella huolehditaan siitä, että hommat hoituvat hyvässä hengessä?
Työilmapiiri on aina ajankohtainen aihe, mutta erityisen paljon se on ollut meillä mielessä viime aikoina. Codaone nimittäin kasvaa vauhdilla, ja palkkaamme jatkuvasti uusia tekijö… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/03/tallaisessa-tyopaikassa-syntyvat-maailman-parhaat-mobiiliverkkokaupat/

Kolme syytä perustaa verkkokauppa

Kaupan alan murroksessa suuret kansainväliset toimijatkin ovat pulassa, mutta verkkokaupat menestyvät yrityksen koosta riippumatta. Edelläkävijät panostavat mobiiliostamiseen, mutta miksi verkkokauppa ylipäätään kannattaa perustaa?
Mobiiliostaminen on kasvussa Suomalaiskuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut. Suomalaiset ostavat verkosta yhä useammin ja enemmän. Muutos on ollut hurjaa: viime vuod… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/02/3-syyta-perustaa-verkkokauppa/

« Edellinen 12 Seuraava »

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
Jira (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
kasvu (3)
pelillistäminen (1)
mobiili (6)
omnichannel (1)
Projektinhallinta (1)
lisäarvo (2)
mobiililaite (1)
työpaikka (1)
prosessit (2)
liiketoiminta (1)
konsultaatio (1)
arvostelut (1)
kivijalkaliike (2)
lisätty todellisuus (1)
livechat (3)
hinta (2)
henkilöstö (3)
asiakaskokemus (3)
työilmapiiri (1)
ulkoasu (1)
kuluttaja (1)
blogi (2)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
Ecommerce (1)
koodaaja (2)
mobiilioptimointi (6)
Uudet kotisivut (1)
julkaisujärjestelmä (1)
php (1)
kulutustrendi (1)
Google (1)
virtuaalitodellisuus (3)
työ (1)
tutkimus (2)
yhteishenki (1)
Codaone (7)
referenssi (1)
palvelintila (1)
blogiyhteistyö (3)
verkkosivu (1)
Uudet nettisivut (1)
Alibaba (1)
B2B (2)
mobiiliostaminen (6)
henkilökohtaisuus (1)
magento (1)
integraatio (4)
mobiilimaksaminen (1)
asiakaspalvelu (11)
ilmapiiri (1)
kieliversio (3)
koodi (1)
esimerkki (1)
ostokäyttäytyminen (2)
sisäinen hallinta (1)
luvut (1)
yritys (2)
markkinointi (4)
webbiportaali (1)
verkkokaupan perustaminen (4)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
esittely (1)
vertailu (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
työntekijä (1)
rekry (1)
joulu (1)
käyttökokemus (1)
mikrodata (1)
IT-projektit (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
käyttäjälähtöisyys (4)
maksutavat (5)
käytettävyys (1)
pohjoismaat (1)
ohjelmoija (2)
tekninen konsultaatio (1)
kehittäminen (3)
video (2)
Kiina (4)
tuotekuvaus (2)
videochat (1)
verkkokauppa (30)
SEO (7)
tilasto (1)
rajapinta (1)
trendit (2)
tietosuoja (1)
toimitustavat (3)
kesä (1)
kansainvälisyys (4)