BLOGIHAKU

 

Kolme syytä perustaa oma verkkokauppa

Myyt sitten kustomoituja moottoripyörän osia, luonnonkosmetiikkaa tai kylpyhuoneen valaisinratkaisuja verkossa, kannattaa sinun satsata heti alkuun oman verkkokaupan perustamiseen.
Kun verkkokauppa on vielä yrittäjän mielessä kytevä ajatus, pohtii moni josko kokeilisi ideaansa jo olemassa olevalla, suurella ja kansainvälisellä verkkokauppa-alustalla. Amazonin… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/06/kolme-syyta-perustaa-oma-verkkokauppa/

Verkkokaupan perustaminen uudelle alalle palkitsee, vaikka alussa on haasteita

Edelläkävijän rooli ei ole aina helppo. Saat varautua sekä muutosvastarintaan että isoihin voittoihin, kun perustat verkkokaupan alalle, jolla ei sellaisia ennestään ole.
Viime vuosina verkkokaupat ovat levinneet yhä useammalle alalle. Esimerkiksi ruoan verkkokauppa kasvaa nopeasti, vaikka se meillä Suomessa onkin moniin maihin verrattuna vielä laps… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/08/verkkokaupan-perustaminen-uudelle-alalle-palkitsee-vaikka-alussa-haasteita/

Codaonen verkkokaupan peruspaketti ennakoi tulevaisuuden kasvutarpeet

Mitä tarvitset, kun haluat saada verkkokaupalle pohjan, jonka päälle on myöhemmin helppo rakentaa lisää ominaisuuksia? Meillä siihen on kolme yksinkertaista vaihetta.
1. Ulkoasua ei rakenneta nollasta Kaikki lähtee teeman valitsemisesta. Teema on käytännössä se, miltä verkkokauppa ulkoisesti näyttää. Aivan nollasta ulkoasua harvoin aletaan ra… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/06/codaonen-verkkokaupan-peruspaketti-ennakoi-tulevaisuuden-kasvutarpeet/

Mitä tehdä, kun verkkokaupan rajat tulevat vastaan?

Verkkokaupan perustamista suunnittelevan ensimmäinen kysymys yleensä on, että minkälaisella alustalla on järkevä aloittaa. Peruspaketilla on helppo kokeilla verkkokauppaa, mutta toiminnan laajentuessa vastaan voi tulla ongelmia.
Usein verkkokauppaa aloittelevat yritykset hankkivat ensin peruspaketin, jossa rajat (esimerkiksi 100 verkkokauppatuotetta) tulevat toiminnan laajentuessa yllättävän nopeasti vasta… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/03/mita-tehda-kun-verkkokaupan-rajat-tulevat-vastaan/

ARKISTO

 

2019

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
markkinointi (4)
verkkokauppa (30)
työilmapiiri (1)
verkkosivu (1)
Ecommerce (1)
ostokäyttäytyminen (2)
koodi (1)
Uudet kotisivut (1)
IT-projektit (1)
omnichannel (1)
kasvu (3)
referenssi (1)
asiakaskokemus (3)
videochat (1)
ulkoasu (1)
maksutavat (5)
palvelintila (1)
livechat (3)
mobiiliostaminen (6)
magento (1)
Uudet nettisivut (1)
Alibaba (1)
ohjelmoija (2)
video (2)
Projektinhallinta (1)
rajapinta (1)
virtuaalitodellisuus (3)
konsultaatio (1)
SEO (7)
kehittäminen (3)
sisäinen hallinta (1)
trendit (2)
hinta (2)
verkkokaupan perustaminen (4)
integraatio (4)
mikrodata (1)
ilmapiiri (1)
käyttäjälähtöisyys (4)
käytettävyys (1)
työ (1)
tutkimus (2)
kulutustrendi (1)
tuotekuvaus (2)
rekry (1)
lisäarvo (2)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
kansainvälisyys (4)
Codaone (7)
asiakaspalvelu (11)
Jira (1)
koodaaja (2)
mobiilioptimointi (6)
php (1)
blogi (2)
webbiportaali (1)
tekninen konsultaatio (1)
toimitustavat (3)
blogiyhteistyö (3)
vertailu (1)
työntekijä (1)
mobiili (6)
työpaikka (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
joulu (1)
henkilöstö (3)
pelillistäminen (1)
käyttökokemus (1)
Google (1)
mobiilimaksaminen (1)
yhteishenki (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
yritys (2)
B2B (2)
tietosuoja (1)
mobiililaite (1)
kuluttaja (1)
esimerkki (1)
liiketoiminta (1)
pohjoismaat (1)
julkaisujärjestelmä (1)
esittely (1)
arvostelut (1)
henkilökohtaisuus (1)
kivijalkaliike (2)
kieliversio (3)
kesä (1)
lisätty todellisuus (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
Kiina (4)
tilasto (1)
luvut (1)
prosessit (2)
Verkkosivujen uudistaminen (1)