BLOGIHAKU

 

Älä päästä asiakkaitasi valumaan verkkokaupasta kivijalkaliikkeisiin!

Kivijalkaliikkeessä saa halutessaan henkilökohtaista palvelua ja ostamansa tuotteen heti mukaan. Putiikkiin voi kuitenkin olla hankala matka ja pahimmassa tapauksessa aukioloajat ovat mahdottoman suppeat.
Verkkokaupan parhaita puolia asiakkaan näkökulmasta on mahdollisuus tehdä ostoksia mihin aikaan tahansa missä paikassa tahansa. Tästä huolimatta esimerkiksi 90 prosenttia suomalais… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/11/ala-paasta-asiakkaitasi-valumaan-verkkokaupasta-kivijalkaliikkeisiin/

Oletko huomioinut nämä yksityiskohdat verkkokaupassasi?

Internet on pullollaan kiinnostavia tuotteita myyviä tyylikkäitä verkkokauppoja, joista tilaaminen voi muodostua pahimmillaan painajaismaiseksi kokemukseksi. Käyttäjäkokemukseen panostavien verkkokauppojen asiakkaat ovat sen sijaan tyytyväisiä ja palaavat…
Verkkokaupan suunnittelussa on aina pidettävä mielessä loppukäyttäjä. Jos t-paidan tilaaminen ei onnistu ilman loputtomien lomakekenttien täyttämistä ja outojen maksutapojen omaksu… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/oletko-huomioinut-nama-yksityiskohdat-verkkokaupassasi/

Codaonen verkkokaupan peruspaketti ennakoi tulevaisuuden kasvutarpeet

Mitä tarvitset, kun haluat saada verkkokaupalle pohjan, jonka päälle on myöhemmin helppo rakentaa lisää ominaisuuksia? Meillä siihen on kolme yksinkertaista vaihetta.
1. Ulkoasua ei rakenneta nollasta Kaikki lähtee teeman valitsemisesta. Teema on käytännössä se, miltä verkkokauppa ulkoisesti näyttää. Aivan nollasta ulkoasua harvoin aletaan ra… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/06/codaonen-verkkokaupan-peruspaketti-ennakoi-tulevaisuuden-kasvutarpeet/

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
livechat (3)
mikrodata (1)
yhteishenki (1)
kulutustrendi (1)
asiakaspalvelu (11)
arvostelut (1)
työilmapiiri (1)
kesä (1)
koodaaja (2)
mobiilioptimointi (6)
Laadukkaat kotisivut (1)
pelillistäminen (1)
joulu (1)
Alibaba (1)
käyttökokemus (1)
verkkokauppa (30)
magento (1)
Jira (1)
prosessit (2)
työ (1)
julkaisujärjestelmä (1)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
vertailu (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
mobiili (6)
lisäarvo (2)
tuotekuvaus (2)
konsultaatio (1)
maksutavat (5)
rajapinta (1)
kieliversio (3)
henkilöstö (3)
SEO (7)
työpaikka (1)
hinta (2)
Uudet nettisivut (1)
IT-projektit (1)
kivijalkaliike (2)
lisätty todellisuus (1)
Google (1)
henkilökohtaisuus (1)
toimitustavat (3)
blogi (2)
esimerkki (1)
php (1)
käytettävyys (1)
yritys (2)
Ecommerce (1)
tutkimus (2)
Kiina (4)
Uudet kotisivut (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
palvelintila (1)
mobiiliostaminen (6)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
referenssi (1)
B2B (2)
käyttäjälähtöisyys (4)
virtuaalitodellisuus (3)
ulkoasu (1)
verkkokaupan perustaminen (4)
liiketoiminta (1)
rekry (1)
esittely (1)
luvut (1)
verkkosivu (1)
Codaone (7)
kansainvälisyys (4)
asiakaskokemus (3)
Projektinhallinta (1)
työntekijä (1)
webbiportaali (1)
ostokäyttäytyminen (2)
kehittäminen (3)
video (2)
mobiilimaksaminen (1)
ilmapiiri (1)
ohjelmoija (2)
kasvu (3)
pohjoismaat (1)
blogiyhteistyö (3)
sisäinen hallinta (1)
tilasto (1)
mobiililaite (1)
videochat (1)
integraatio (4)
tekninen konsultaatio (1)
tietosuoja (1)
omnichannel (1)
markkinointi (4)
kuluttaja (1)
koodi (1)
trendit (2)