BLOGIHAKU

 

Näin mokaat verkkokaupan julkaisun!

Verkkokaupan avaamisen voi mokata monella tavalla.
Verkkokauppasi tuntuu valmiilta. Odotat innoissasi sitä hetkeä kun saat julkaista verkkokaupan, jonka rakentamiseen olet käyttänyt paljon vaivaan. Tässä kohtaa kannattaa kuitenkin … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/10/nain-mokaat-verkkokaupan-julkaisun/

Hio verkkokaupan uutiskirjeestä timantti

Toimiva uutiskirje on työkalu, joka lisää verkkokaupan myyntiä ja sitouttaa asiakkaita yritykseen. Avaamattomana se ei kuitenkaan palvele ketään. Näin varmistat, että sinun uutiskirjeesi huomataan!
Pling! Plop! Pling! Yksi näistä sähköpostiin päivän aikana tupsahtaneista uutiskirjeistä on sinun. Miksi juuri se avattaisiin? Avaamaton uutiskirje on hyödytön, joten varmist… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/08/hio-verkkokaupan-uutiskirjeesta-timantti/

Videot eivät ole tulevaisuutta vaan tätä päivää

Videot, videot, videot. Puhut sitten kenen tahansa kanssa internetin trendeistä, puhutte jossain vaiheessa videoiden merkityksestä. Mutta onko videoista oikeasti hyötyä verkkokaupassa?
Myyvä tuotekuvaus koostuu yleensä kiinnostavasta tekstistä ja informatiivisesta valokuvasta. Hyvä video voi olla myös kiinnostava ja informatiivinen, mutta pelkkä “video videon vuo… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/05/videot-eivat-ole-tulevaisuutta-vaan-tata-paivaa/

Miten blogiyhteistyössä pääsee alkuun?

Bloggaajat ovat nykyään merkittäviä mielipidevaikuttajia. Kun suositussa blogissa vilahtaa tuote tai palvelu, saa se hetkessä tuhansien ihmisten kiinnostuksen osakseen. Verkkokauppiaalle tämä tarjoaa kiinnostavia mahdollisuuksia tehdä palveluaan tunnetuks…
Verkkokaupoille blogit ovat luonnollisesti kiinnostavia markkinointiympäristöjä, sillä blogissa oleva linkki on käytännössä ovi yrityksen verkkokauppaan. Onnistunut blogiyhteistyö … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/miten-blogiyhteistyossa-paasee-alkuun/

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
käyttäjälähtöisyys (4)
palvelintila (1)
kivijalkaliike (2)
konsultaatio (1)
referenssi (1)
omnichannel (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
esimerkki (1)
webbiportaali (1)
SEO (7)
Ecommerce (1)
maksutavat (5)
verkkosivu (1)
virtuaalitodellisuus (3)
ilmapiiri (1)
verkkokaupan perustaminen (4)
työ (1)
kuluttaja (1)
kulutustrendi (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
livechat (3)
mobiilioptimointi (6)
rekry (1)
verkkokauppa (30)
php (1)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
kieliversio (3)
Alibaba (1)
mikrodata (1)
yhteishenki (1)
tuotekuvaus (2)
henkilökohtaisuus (1)
pelillistäminen (1)
kesä (1)
työntekijä (1)
blogiyhteistyö (3)
ostokäyttäytyminen (2)
koodi (1)
kehittäminen (3)
mobiiliostaminen (6)
kasvu (3)
tekninen konsultaatio (1)
hinta (2)
arvostelut (1)
trendit (2)
Uudet kotisivut (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
markkinointi (4)
työpaikka (1)
liiketoiminta (1)
mobiilimaksaminen (1)
Uudet nettisivut (1)
työilmapiiri (1)
sisäinen hallinta (1)
Kiina (4)
toimitustavat (3)
Jira (1)
kansainvälisyys (4)
tilasto (1)
asiakaspalvelu (11)
videochat (1)
henkilöstö (3)
lisäarvo (2)
tutkimus (2)
pohjoismaat (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
julkaisujärjestelmä (1)
vertailu (1)
Google (1)
lisätty todellisuus (1)
B2B (2)
asiakaskokemus (3)
Projektinhallinta (1)
prosessit (2)
ohjelmoija (2)
yritys (2)
IT-projektit (1)
koodaaja (2)
Codaone (7)
rajapinta (1)
magento (1)
käytettävyys (1)
käyttökokemus (1)
esittely (1)
blogi (2)
mobiili (6)
mobiililaite (1)
ulkoasu (1)
tietosuoja (1)
video (2)
luvut (1)
integraatio (4)
joulu (1)