BLOGIHAKU

 

Näin perustat globaalin verkkokaupan!

Maailmanvalloitus mielessä? Verkkokaupassa on periaatteessa helppo tehdä kansainvälistä kauppaa. Internetin välityksellä myymäsi tuotteet ovat vaivattomasti löydettävissä, asui potentiaalinen asiakkaasi sitten Paraisilla, Pariisissa tai Paramaribossa.
Mutta mitä sinun tulisi verkkokauppiaana ottaa huomioon ennen kuin avaat ovet kansainväliseen verkkokauppabisnekseen?   Maksutavat Tiesitkö, että ruotsalaiset eivät käytä ver… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/07/nain-perustat-globaalin-verkkokaupan/

Oletko huomioinut nämä yksityiskohdat verkkokaupassasi?

Internet on pullollaan kiinnostavia tuotteita myyviä tyylikkäitä verkkokauppoja, joista tilaaminen voi muodostua pahimmillaan painajaismaiseksi kokemukseksi. Käyttäjäkokemukseen panostavien verkkokauppojen asiakkaat ovat sen sijaan tyytyväisiä ja palaavat…
Verkkokaupan suunnittelussa on aina pidettävä mielessä loppukäyttäjä. Jos t-paidan tilaaminen ei onnistu ilman loputtomien lomakekenttien täyttämistä ja outojen maksutapojen omaksu… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/oletko-huomioinut-nama-yksityiskohdat-verkkokaupassasi/

Codaonen verkkokaupan peruspaketti ennakoi tulevaisuuden kasvutarpeet

Mitä tarvitset, kun haluat saada verkkokaupalle pohjan, jonka päälle on myöhemmin helppo rakentaa lisää ominaisuuksia? Meillä siihen on kolme yksinkertaista vaihetta.
1. Ulkoasua ei rakenneta nollasta Kaikki lähtee teeman valitsemisesta. Teema on käytännössä se, miltä verkkokauppa ulkoisesti näyttää. Aivan nollasta ulkoasua harvoin aletaan ra… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/06/codaonen-verkkokaupan-peruspaketti-ennakoi-tulevaisuuden-kasvutarpeet/

Verkkokaupan pitäjä, kokeile rohkeasti mobiililla maksamista

Verkkokauppoja selataan yhä useammin mobiililaitteella, mutta ostoksia ei viedä yhtä usein loppuun asti. Yksi syy on mobiilimaksamisen hankaluus.
Tällä hetkellä ongelmana on se, että monet selaavat verkkokaupan tuotteita mobiilisti - tabletilla tai älypuhelimella - mutta harvemmat vievät ostoksen loppuun saakka. Maksaminen k… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/04/verkkokaupan-pitaja-kokeile-rohkeasti-mobiililla-maksamista/

Helppokäyttöisyys kannattaa muistaa b2b-verkkokaupassakin

Yritysten välinen verkkokauppa on murroksen keskellä. Karu tilausjärjestelmä ei enää riitä, vaan yritysasiakas vaatii samanlaista palvelua kuin kuluttaja-asiakaskin.
Yhtä lailla kun kuluttajille tarkoitetut verkkokaupat porskuttavat, myös yritysten välinen verkkokauppa yleistyy vauhdilla. Samalla sille asetetut vaatimukset lisääntyvät. Yrityksi… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/04/helppokayttoisyys-kannattaa-muistaa-b2b-verkkokaupassakin/

ARKISTO

 

2019

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
Uudet nettisivut (1)
mobiiliostaminen (6)
kulutustrendi (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
livechat (3)
Jira (1)
yhteishenki (1)
luvut (1)
prosessit (2)
webbiportaali (1)
tutkimus (2)
mobiili (6)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
yritys (2)
Projektinhallinta (1)
ulkoasu (1)
kehittäminen (3)
työ (1)
Codaone (7)
lisätty todellisuus (1)
B2B (2)
asiakaspalvelu (11)
julkaisujärjestelmä (1)
Google (1)
esimerkki (1)
kivijalkaliike (2)
ohjelmoija (2)
pelillistäminen (1)
asiakaskokemus (3)
virtuaalitodellisuus (3)
verkkokaupan perustaminen (4)
Ecommerce (1)
työpaikka (1)
blogi (2)
arvostelut (1)
liiketoiminta (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
konsultaatio (1)
magento (1)
työntekijä (1)
blogiyhteistyö (3)
käyttäjälähtöisyys (4)
henkilökohtaisuus (1)
markkinointi (4)
rajapinta (1)
joulu (1)
ilmapiiri (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
video (2)
mobiilioptimointi (6)
vertailu (1)
omnichannel (1)
tuotekuvaus (2)
tekninen konsultaatio (1)
koodi (1)
verkkosivu (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
trendit (2)
maksutavat (5)
kasvu (3)
rekry (1)
lisäarvo (2)
php (1)
IT-projektit (1)
referenssi (1)
kieliversio (3)
käyttökokemus (1)
tietosuoja (1)
pohjoismaat (1)
SEO (7)
henkilöstö (3)
Kiina (4)
tilasto (1)
Uudet kotisivut (1)
mobiilimaksaminen (1)
integraatio (4)
mobiililaite (1)
toimitustavat (3)
Alibaba (1)
kansainvälisyys (4)
kesä (1)
käytettävyys (1)
työilmapiiri (1)
koodaaja (2)
hinta (2)
sisäinen hallinta (1)
verkkokauppa (30)
ostokäyttäytyminen (2)
mikrodata (1)
videochat (1)
esittely (1)
palvelintila (1)
kuluttaja (1)