BLOGIHAKU

 

Livechatista virtuaalitodellisuuteen - pian kättelet asiakastasi verkkokaupassa

Ensimmäisten verkkokauppojen syntyessä asiakaspalvelua ei juuri mietitty. Jostain verkkosivun uumenista saattoi löytyä puhelinnumero, mutta ei tietoa esimerkiksi siitä milloin langan päässä päivystettäisiin.
Takana on pitkä matka ja nykyään onneksi suurin osa verkkokaupoista ymmärtää, että hyvä asiakaspalvelu on avain asiakastyytyväisyyteen . Internetin kehittyessä saamme jatkuvasti kä… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/11/livechatista-virtuaalitodellisuuteen-pian-kattelet-asiakastasi-verkkokaupassa/

Näin luot henkilökohtaisen suhteen verkkokauppasi asiakkaaseen

Personoitu asiakaskokemus saa ostamaan verkkokaupasta yhä uudelleen. Tulevaisuuden mahdollisuudet ovat lähes rajattomat, mutta jo pienillä muutoksilla palvelet asiakkaitasi entistä yksilöidymmin.
Personointi ei ole uusi tapa kirittää verkkokaupan myyntiä, mutta yllättävän usein siihen panostaminen edelleen unohtuu. Onnistuneen personoinnin voisi rinnastaa kivijalkaliikkeen … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/07/nain-luot-henkilokohtaisen-suhteen-verkkokauppasi-asiakkaaseen/

Livechat on lyömätön asiakaspalvelija verkossa

Livechat on nyt todella lyönyt itsensä läpi: yhä useammasta verkkokaupasta löytyy livechat, ja asiakkaat käyttävät niitä aktiivisesti. Videoyhteys tulee lähitulevaisuudessa tarjoamaan entistä enemmän mahdollisuuksia palvella asiakkaitasi.
Livechatin asiakaspalvelija vastaa kivijalkaliikkeen asiakaspalvelijaa: hän auttaa asiakkaita löytämään oikeita tuotteita ja vastaa kysymyksiin. Etuna kasvokkain tai puhelimitse ta… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/03/livechat-lyomaton-asiakaspalvelija-verkossa/

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
webbiportaali (1)
omnichannel (1)
Uudet kotisivut (1)
kivijalkaliike (2)
käyttäjälähtöisyys (4)
virtuaalitodellisuus (3)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
henkilöstö (3)
blogi (2)
julkaisujärjestelmä (1)
IT-projektit (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
prosessit (2)
B2B (2)
tekninen konsultaatio (1)
työntekijä (1)
yhteishenki (1)
hinta (2)
mobiililaite (1)
yritys (2)
Laadukkaat kotisivut (1)
ostokäyttäytyminen (2)
työilmapiiri (1)
SEO (7)
joulu (1)
tutkimus (2)
kulutustrendi (1)
henkilökohtaisuus (1)
liiketoiminta (1)
esittely (1)
asiakaspalvelu (11)
rekry (1)
mobiilioptimointi (6)
verkkosivu (1)
php (1)
integraatio (4)
markkinointi (4)
Projektinhallinta (1)
kuluttaja (1)
trendit (2)
Uudet nettisivut (1)
referenssi (1)
koodi (1)
luvut (1)
kieliversio (3)
pohjoismaat (1)
lisäarvo (2)
Google (1)
ulkoasu (1)
esimerkki (1)
Codaone (7)
työpaikka (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
verkkokaupan perustaminen (4)
Alibaba (1)
maksutavat (5)
lisätty todellisuus (1)
pelillistäminen (1)
arvostelut (1)
asiakaskokemus (3)
tuotekuvaus (2)
tietosuoja (1)
Kiina (4)
käytettävyys (1)
mobiili (6)
Ecommerce (1)
työ (1)
konsultaatio (1)
koodaaja (2)
kehittäminen (3)
livechat (3)
kesä (1)
rajapinta (1)
ilmapiiri (1)
video (2)
mobiiliostaminen (6)
sisäinen hallinta (1)
vertailu (1)
blogiyhteistyö (3)
toimitustavat (3)
mobiilimaksaminen (1)
videochat (1)
tilasto (1)
verkkokauppa (30)
mikrodata (1)
käyttökokemus (1)
ohjelmoija (2)
Jira (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
kansainvälisyys (4)
kasvu (3)
palvelintila (1)
magento (1)