BLOGIHAKU

 

Näin verkkokauppa pelillistetään

Pelillistämisestä on höyrytty jo parikymmentä vuotta. Yksinkertaisuudessaan se tarkoittaa sitä, että jostain tehdään vähän tavallista kiinnostavampaa pelillisin elementein. Pelillistetty verkkokauppa koukuttaa asiakkaat – siksi pelielementit sopivatkin ve…
Kun käyt juoksulenkillä, puhelimeesi asennettu kuntoilusovellus kerää tietoa siitä, missä juokset. Lenkin jälkeen voit tarkastella, kuinka nopeasti juoksit ja millaisessa maastossa… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/06/nain-verkkokauppa-pelillistetaan/

Oletko huomioinut nämä yksityiskohdat verkkokaupassasi?

Internet on pullollaan kiinnostavia tuotteita myyviä tyylikkäitä verkkokauppoja, joista tilaaminen voi muodostua pahimmillaan painajaismaiseksi kokemukseksi. Käyttäjäkokemukseen panostavien verkkokauppojen asiakkaat ovat sen sijaan tyytyväisiä ja palaavat…
Verkkokaupan suunnittelussa on aina pidettävä mielessä loppukäyttäjä. Jos t-paidan tilaaminen ei onnistu ilman loputtomien lomakekenttien täyttämistä ja outojen maksutapojen omaksu… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/oletko-huomioinut-nama-yksityiskohdat-verkkokaupassasi/

Kolme vinkkiä, joilla ohjaat asiakkaat pois verkkokaupastasi

Keskittymiskyky kuin kultakalalla, sanotaan. Viimeisimpien tutkimusten mukaan tosin kultakalakin kykenee keskittymään sekunnin pidempään kuin ihminen. Sinulle, verkkokauppias, tämä tietää haasteita.
Hektisessä maailmassa ostoprosessin on oltava jouheva, jotta asiakkaan keskittymiskyky ja kärsivällisyys riittävät ostoskorin täyttämisestä aina kassalle saakka. Pienetkin asiat vo… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/08/kolme-vinkkia-joilla-ohjaat-asiakkaat-pois-verkkokaupastasi/

Verkkokaupan pitäjä, kokeile rohkeasti mobiililla maksamista

Verkkokauppoja selataan yhä useammin mobiililaitteella, mutta ostoksia ei viedä yhtä usein loppuun asti. Yksi syy on mobiilimaksamisen hankaluus.
Tällä hetkellä ongelmana on se, että monet selaavat verkkokaupan tuotteita mobiilisti - tabletilla tai älypuhelimella - mutta harvemmat vievät ostoksen loppuun saakka. Maksaminen k… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/04/verkkokaupan-pitaja-kokeile-rohkeasti-mobiililla-maksamista/

ARKISTO

 

2019

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
video (2)
konsultaatio (1)
Alibaba (1)
markkinointi (4)
julkaisujärjestelmä (1)
työ (1)
prosessit (2)
kasvu (3)
ohjelmoija (2)
kivijalkaliike (2)
blogiyhteistyö (3)
lisäarvo (2)
trendit (2)
tutkimus (2)
mobiiliostaminen (6)
kesä (1)
esimerkki (1)
Jira (1)
verkkokaupan perustaminen (4)
mobiilimaksaminen (1)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
vertailu (1)
asiakaskokemus (3)
Kiina (4)
sisäinen hallinta (1)
asiakaspalvelu (11)
henkilöstö (3)
käyttäjälähtöisyys (4)
Codaone (7)
arvostelut (1)
kuluttaja (1)
webbiportaali (1)
kehittäminen (3)
työilmapiiri (1)
rekry (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
Uudet nettisivut (1)
Uudet kotisivut (1)
Google (1)
php (1)
mobiili (6)
työntekijä (1)
käytettävyys (1)
IT-projektit (1)
henkilökohtaisuus (1)
Projektinhallinta (1)
pelillistäminen (1)
koodaaja (2)
kulutustrendi (1)
toimitustavat (3)
maksutavat (5)
hinta (2)
integraatio (4)
referenssi (1)
esittely (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
omnichannel (1)
magento (1)
mobiilioptimointi (6)
verkkokauppa (30)
blogi (2)
tuotekuvaus (2)
joulu (1)
rajapinta (1)
liiketoiminta (1)
virtuaalitodellisuus (3)
luvut (1)
pohjoismaat (1)
yritys (2)
lisätty todellisuus (1)
mobiiliverkkokauppa (13)
kansainvälisyys (4)
käyttökokemus (1)
palvelintila (1)
mobiililaite (1)
SEO (7)
koodi (1)
mikrodata (1)
ostokäyttäytyminen (2)
videochat (1)
livechat (3)
B2B (2)
yhteishenki (1)
Ecommerce (1)
tilasto (1)
työpaikka (1)
kieliversio (3)
ulkoasu (1)
tietosuoja (1)
verkkosivu (1)
ilmapiiri (1)
tekninen konsultaatio (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)