BLOGIHAKU

 

Blogiyhteistyö vaatii verkkokauppiaalta suunnitelmallisuutta

Kaupallisen yhteistyön tekeminen bloggaajien kanssa houkuttelee verkkokauppiaita, syystäkin. Koska ala on vielä nuori, vaatii blogiyhteistyön aloittaminen huolellista suunnittelua.
Olemme antaneet jo pariin otteeseen ohjeita siitä, mitä blogiyhteistyötä suunnittelevan verkkokauppiaan tulisi ottaa huomioon. Jotta verkkokauppasi saisi kaiken hyödyn irti blogiyh… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/07/blogiyhteistyo-vaatii-verkkokauppiaalta-suunnitelmallisuutta/

3 asiaa, jotka blogiyhteistyötä suunnittelevan on hyvä muistaa

Bloggaajat ovat aikamme vaikuttajia, myös kaupallisessa mielessä. Verkkokaupoille blogiyhteistyö avaa ovet uuteen, sosiaalisempaan tapaan kohdata uusia asiakkaita.
Kirjoitimme syyskuussa siitä, miten blogiyhteistyössä pääsee alkuun. Mutta mitä verkkokauppiaan pitäisi ottaa huomioon ennen kuin hän lähestyy itseään kiinnostavaa bloggaajaa? Ty… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/12/3-asiaa-jotka-blogiyhteistyota-suunnittelevan-hyva-muistaa/

Miten blogiyhteistyössä pääsee alkuun?

Bloggaajat ovat nykyään merkittäviä mielipidevaikuttajia. Kun suositussa blogissa vilahtaa tuote tai palvelu, saa se hetkessä tuhansien ihmisten kiinnostuksen osakseen. Verkkokauppiaalle tämä tarjoaa kiinnostavia mahdollisuuksia tehdä palveluaan tunnetuks…
Verkkokaupoille blogit ovat luonnollisesti kiinnostavia markkinointiympäristöjä, sillä blogissa oleva linkki on käytännössä ovi yrityksen verkkokauppaan. Onnistunut blogiyhteistyö … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/miten-blogiyhteistyossa-paasee-alkuun/

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
rekry (1)
videochat (1)
trendit (2)
henkilökohtaisuus (1)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
mikrodata (1)
webbiportaali (1)
koodaaja (2)
SEO (7)
Codaone (7)
blogiyhteistyö (3)
pohjoismaat (1)
Ecommerce (1)
blogi (2)
lisäarvo (2)
kesä (1)
hinta (2)
työpaikka (1)
IT-projektit (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
ostokäyttäytyminen (2)
prosessit (2)
Alibaba (1)
kivijalkaliike (2)
mobiilimaksaminen (1)
B2B (2)
henkilöstö (3)
kieliversio (3)
yritys (2)
kehittäminen (3)
verkkokauppa (30)
yhteishenki (1)
koodi (1)
luvut (1)
asiakaskokemus (3)
verkkokaupan perustaminen (4)
konsultaatio (1)
omnichannel (1)
palvelintila (1)
lisätty todellisuus (1)
käyttäjälähtöisyys (4)
ilmapiiri (1)
Uudet nettisivut (1)
markkinointi (4)
työilmapiiri (1)
esimerkki (1)
kasvu (3)
liiketoiminta (1)
pelillistäminen (1)
toimitustavat (3)
php (1)
tietosuoja (1)
ohjelmoija (2)
Uudet kotisivut (1)
ulkoasu (1)
arvostelut (1)
mobiiliostaminen (6)
Kiina (4)
tutkimus (2)
referenssi (1)
maksutavat (5)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
joulu (1)
käyttökokemus (1)
kulutustrendi (1)
livechat (3)
julkaisujärjestelmä (1)
työ (1)
työntekijä (1)
integraatio (4)
vertailu (1)
asiakaspalvelu (11)
mobiili (6)
mobiilioptimointi (6)
Google (1)
sisäinen hallinta (1)
tuotekuvaus (2)
Laadukkaat kotisivut (1)
magento (1)
käytettävyys (1)
verkkosivu (1)
esittely (1)
virtuaalitodellisuus (3)
Projektinhallinta (1)
kansainvälisyys (4)
Jira (1)
video (2)
tekninen konsultaatio (1)
kuluttaja (1)
mobiililaite (1)
tilasto (1)
rajapinta (1)
mobiiliverkkokauppa (13)