BLOGIHAKU

 

Vuodesta 2017 tulee verkkokauppojen vuosi

Näin vuoden vaihduttua useat yrittävät ennustaa, mitä tulevana vuonna tapahtuu. Me täällä Codaonessa emme kurkistaneet kristallipalloon, vaan katsoimme tarkasti viime vuoden aikana tekemiämme projekteja.
Teimme viime vuonna todella hienoja projekteja. Näiden projektien perusteella uskallamme väittää että nämä kolme trendiä dominoivat verkkokauppoja vuonna 2017.   Verkkokauppoje… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/01/vuodesta-2017-tulee-verkkokauppojen-vuosi/

Älä päästä asiakkaitasi valumaan verkkokaupasta kivijalkaliikkeisiin!

Kivijalkaliikkeessä saa halutessaan henkilökohtaista palvelua ja ostamansa tuotteen heti mukaan. Putiikkiin voi kuitenkin olla hankala matka ja pahimmassa tapauksessa aukioloajat ovat mahdottoman suppeat.
Verkkokaupan parhaita puolia asiakkaan näkökulmasta on mahdollisuus tehdä ostoksia mihin aikaan tahansa missä paikassa tahansa. Tästä huolimatta esimerkiksi 90 prosenttia suomalais… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/11/ala-paasta-asiakkaitasi-valumaan-verkkokaupasta-kivijalkaliikkeisiin/

Livechatista virtuaalitodellisuuteen - pian kättelet asiakastasi verkkokaupassa

Ensimmäisten verkkokauppojen syntyessä asiakaspalvelua ei juuri mietitty. Jostain verkkosivun uumenista saattoi löytyä puhelinnumero, mutta ei tietoa esimerkiksi siitä milloin langan päässä päivystettäisiin.
Takana on pitkä matka ja nykyään onneksi suurin osa verkkokaupoista ymmärtää, että hyvä asiakaspalvelu on avain asiakastyytyväisyyteen . Internetin kehittyessä saamme jatkuvasti kä… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/11/livechatista-virtuaalitodellisuuteen-pian-kattelet-asiakastasi-verkkokaupassa/

Joulu tulee - onko verkkokauppasi valmis?

Joulu on rauhoittumisen aikaa. Joulunalus sen sijaan on hektinen koettelemus kun pitäisi miettiä mitä ostaa lahjaksi teini-ikäiselle kummitytölle, veljen vaimolle tai isoisälle, jolla on jo kaikkea.
Joulukiireiden painaessa päälle ymmärrettävästi moni haluaa välttää ruuhkaisissa ostoskeskuksissa kiertelyn ja siirtää joululahjaostosten teon verkkoon. Koska jouluaattoon on tasan… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/joulu-tulee-onko-verkkokauppasi-valmis/

Oletko huomioinut nämä yksityiskohdat verkkokaupassasi?

Internet on pullollaan kiinnostavia tuotteita myyviä tyylikkäitä verkkokauppoja, joista tilaaminen voi muodostua pahimmillaan painajaismaiseksi kokemukseksi. Käyttäjäkokemukseen panostavien verkkokauppojen asiakkaat ovat sen sijaan tyytyväisiä ja palaavat…
Verkkokaupan suunnittelussa on aina pidettävä mielessä loppukäyttäjä. Jos t-paidan tilaaminen ei onnistu ilman loputtomien lomakekenttien täyttämistä ja outojen maksutapojen omaksu… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/10/oletko-huomioinut-nama-yksityiskohdat-verkkokaupassasi/

Miten verkkokaupassa voi hyödyntää lisättyä todellisuutta?

Viimeistään Pokémon Go:n myötä on tullut selväksi, että lisätty todellisuus on jo arjessamme. Lisätyn todellisuuden avulla voit nopeuttaa asiakkaan ostopäätöstä, ja edelläkävijät testaavat jo nyt sen mahdollisuuksia.
  Enää ei tunnu mahdottomalta ajatukselta, että jonakin päivänä virtuaalitodellisuudella luotaisiin illuusio siitä, että verkossa ostoksia tehdessäsi olet tosielämän kaupassa, j… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/miten-verkkokaupassa-voi-hyodyntaa-lisattya-todellisuutta/

Näin luot henkilökohtaisen suhteen verkkokauppasi asiakkaaseen

Personoitu asiakaskokemus saa ostamaan verkkokaupasta yhä uudelleen. Tulevaisuuden mahdollisuudet ovat lähes rajattomat, mutta jo pienillä muutoksilla palvelet asiakkaitasi entistä yksilöidymmin.
Personointi ei ole uusi tapa kirittää verkkokaupan myyntiä, mutta yllättävän usein siihen panostaminen edelleen unohtuu. Onnistuneen personoinnin voisi rinnastaa kivijalkaliikkeen … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/07/nain-luot-henkilokohtaisen-suhteen-verkkokauppasi-asiakkaaseen/

Menestyvän verkkokaupan salaisuus

Suomi tunnetusti ei ole verkkokaupan edelläkävijämaa. Käsi sydämellä, miten sinun verkkokauppasi onnistuu?
Blogitekstissään Irina Siltanen toteaa, että monet yritykset painivat verkkokaupassa edelleen samojen haasteiden parissa kuin jo 20 vuotta sitten. Verkkokaupan liiketoiminnassa on … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/06/menestyvan-verkkokaupan-salaisuus/

Livechat on lyömätön asiakaspalvelija verkossa

Livechat on nyt todella lyönyt itsensä läpi: yhä useammasta verkkokaupasta löytyy livechat, ja asiakkaat käyttävät niitä aktiivisesti. Videoyhteys tulee lähitulevaisuudessa tarjoamaan entistä enemmän mahdollisuuksia palvella asiakkaitasi.
Livechatin asiakaspalvelija vastaa kivijalkaliikkeen asiakaspalvelijaa: hän auttaa asiakkaita löytämään oikeita tuotteita ja vastaa kysymyksiin. Etuna kasvokkain tai puhelimitse ta… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/03/livechat-lyomaton-asiakaspalvelija-verkossa/

Miten tarjoat hyvää palvelua verkkokaupassa?

”Kivijalkaliikkeestä saa henkilökohtaista palvelua ja tuotteiden vertailu on helpompaa”, saattaa moni yhä ajatella. Miksi myös verkossa ostoksia tekeville asiakkailla ei tarjottaisi hyvää asiakaspalvelua? Hyvä palvelu johtaa suositteluun ja päinvastoin, j…
Toimiva ympäristö Yksinkertaisimmillaan kaikki lähtee toimivasta verkkokauppa-alustasta, jossa tuotteet ovat helposti löydettävissä, hyvin esillä ja ilme on selkeä ja miellyttä… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2015/11/miten-tarjoat-hyvaa-palvelua-verkkokaupassa/

Viihtyvätkö ihmiset verkkokaupassasi? Ennen kaikkea, ostavatko he?

Onko sinulla nämä 5 asiaa kunnossa? Tarkista, ja pystyt kehittämään verkkokaupastasi entistä tuottavamman.
Onko verkkokaupassasi mukava asioida? Ovatko nämä 5 asiaa kunnossa? Tarkista, ja pystyt kehittämään verkkokaupastasi entistä tuottavamman. Suomessa verkkokaupoista monet kilpai… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2015/09/viihtyvatko-ihmiset-verkkokaupassasi-ennen-kaikkea-ostavatko-he/

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
video (2)
blogi (2)
palvelintila (1)
mobiilimaksaminen (1)
joulu (1)
kasvu (3)
Projektinhallinta (1)
kieliversio (3)
Alibaba (1)
tutkimus (2)
vertailu (1)
yritys (2)
käyttäjälähtöisyys (4)
verkkosivu (1)
lisäarvo (2)
SEO (7)
käyttökokemus (1)
verkkokaupan perustaminen (4)
Ecommerce (1)
mobiili (6)
henkilökohtaisuus (1)
Uudet kotisivut (1)
markkinointi (4)
toimitustavat (3)
arvostelut (1)
prosessit (2)
kivijalkaliike (2)
mobiiliverkkokauppa (13)
rekry (1)
kehittäminen (3)
mobiilioptimointi (6)
luvut (1)
pelillistäminen (1)
livechat (3)
trendit (2)
asiakaspalvelu (11)
verkkokauppa (30)
kansainvälisyys (4)
asiakaskokemus (3)
työ (1)
Codaone (7)
sisäinen hallinta (1)
ilmapiiri (1)
Jira (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
työpaikka (1)
Uudet nettisivut (1)
rajapinta (1)
pohjoismaat (1)
kuluttaja (1)
ulkoasu (1)
koodaaja (2)
kulutustrendi (1)
lisätty todellisuus (1)
yhteishenki (1)
mikrodata (1)
konsultaatio (1)
integraatio (4)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
julkaisujärjestelmä (1)
esimerkki (1)
esittely (1)
tuotekuvaus (2)
työilmapiiri (1)
ohjelmoija (2)
työntekijä (1)
B2B (2)
omnichannel (1)
maksutavat (5)
liiketoiminta (1)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
php (1)
käytettävyys (1)
tilasto (1)
tekninen konsultaatio (1)
referenssi (1)
videochat (1)
blogiyhteistyö (3)
Kiina (4)
tietosuoja (1)
ostokäyttäytyminen (2)
virtuaalitodellisuus (3)
kesä (1)
hinta (2)
webbiportaali (1)
magento (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
koodi (1)
Google (1)
henkilöstö (3)
mobiililaite (1)
IT-projektit (1)
mobiiliostaminen (6)