BLOGIHAKU

 

Kolme kovempaa SEO-knoppia

Sijainti, sijainti, sijainti. Perustaessasi kivijalkaliikettä liiketilan ominaisuuksista yksi on ylitse muiden: sijainti. Älä kuitenkaan vaivu harhaluuloon, etteikö sijainnilla olisi merkitystä myös verkkokaupoille.
Jos hakukoneet eivät löydä verkkokauppaasi näppärästi, voidaan verkkokauppaasi verrata asiakkaiden näkökulmasta huonojen liikenneyhteyksien päässä sijaitsevaan kivijalkaliikkeeseen… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/03/kolme-kovempaa-seo-knoppia/

Kolme kovaa SEO-knoppia

Verkkokauppasi voi myydä markkinoiden parhaita tuotteita parhaaseen hintaan. Mutta jos asiakkaat eivät löydä sitä, et luonnollisesti tee kauppaa lainkaan.
Internet on lievästi sanottuna aika iso paikka. Yksittäisien verkkosivujen määrä nousee varovaisissa arvioissa miljardeihin. Kun kauppasi toimii verkossa, on liiketoiminnallesi eli… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2017/02/kolme-kovaa-seo-knoppia/

Miten blogiyhteistyössä pääsee alkuun?

Bloggaajat ovat nykyään merkittäviä mielipidevaikuttajia. Kun suositussa blogissa vilahtaa tuote tai palvelu, saa se hetkessä tuhansien ihmisten kiinnostuksen osakseen. Verkkokauppiaalle tämä tarjoaa kiinnostavia mahdollisuuksia tehdä palveluaan tunnetuks…
Verkkokaupoille blogit ovat luonnollisesti kiinnostavia markkinointiympäristöjä, sillä blogissa oleva linkki on käytännössä ovi yrityksen verkkokauppaan. Onnistunut blogiyhteistyö … https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/miten-blogiyhteistyossa-paasee-alkuun/

Laadukas tuotekuvaus takaa kaupat verkossa

Matka ostoskoriin voi olla yllättävän pitkä. Kun olet saanut asiakkaasi verkkokaupoille, tuet ostopäätöksen syntymistä parhaiten esittelemällä myymäsi tuotteet selkeästi ja huolellisesti.
Puutteellinen tuotekuvaus voi pahimmillaan ohjata asiakkaasi etsimään tarkempia tietoja kilpailijan verkkokaupasta. Hyvä esittely taas antaa asiakkaallesi kaiken sen tiedon, mitä h… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/09/laadukas-tuotekuvaus-takaa-kaupat-verkossa/

Kolme vinkkiä, joilla ohjaat asiakkaat pois verkkokaupastasi

Keskittymiskyky kuin kultakalalla, sanotaan. Viimeisimpien tutkimusten mukaan tosin kultakalakin kykenee keskittymään sekunnin pidempään kuin ihminen. Sinulle, verkkokauppias, tämä tietää haasteita.
Hektisessä maailmassa ostoprosessin on oltava jouheva, jotta asiakkaan keskittymiskyky ja kärsivällisyys riittävät ostoskorin täyttämisestä aina kassalle saakka. Pienetkin asiat vo… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/08/kolme-vinkkia-joilla-ohjaat-asiakkaat-pois-verkkokaupastasi/

Mikrodata auttaa asiakasta löytämään tuotteesi

Useimmat etsivät haluamiaan tuotteita hakukoneella, mutta miten saada asiakkaat juuri sinun verkkokauppaasi? Yksi apuväline on hakukoneita varten kehitetyn mikrodatan hyödyntäminen.
Mikrodata on luotu auttamaan hakukoneita tunnistamaan, mikä jokin sana tai merkkijono on. Käytännössä se on html-koodin aihetunniste, jolla annetaan arvo jollekin asialle. Sillä vo… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2016/05/mikrodata-auttaa-asiakasta-loytamaan-tuotteesi/

Miten asiakkaat löytävät verkkokauppasi?

Maailma on pullollaan nerokkaita tuotteita ja hyvin rakennettuja verkkokauppoja, mutta ovatko kaikki nämä ottaneet huomioon sen, että asiakkaat myös löytävät kauppaan? Sijainti, sijainti ja sijainti, näiden kolmen sanotaan olevan ravintolan tärkeimmät omi…
Ensimmäinen asia on tietysti SEO eli hakukoneoptimointi, jonka on nykypäivänä pakko olla kunnossa. Verkon syövereissä on niin paljon sisältöä, että juuri teidän tuotteenne etsimin… https://www.codaone.fi/fi/blogi/2015/11/miten-asiakkaat-loytavat-verkkokauppasi/

ARKISTO

 

2018

2017

2016

2015

TAGIT

 
kieliversio (3)
asiakaspalvelu (11)
sisäinen hallinta (1)
verkkokaupan perustaminen (4)
yhteishenki (1)
asiakaskokemus (3)
hinta (2)
käyttäjälähtöisyys (4)
työ (1)
toimitustavat (3)
lisätty todellisuus (1)
trendit (2)
mobiilioptimointi (6)
IT-projektit (1)
joulu (1)
kasvu (3)
tuotekuvaus (2)
integraatio (4)
pohjoismaat (1)
livechat (3)
referenssi (1)
kesä (1)
omnichannel (1)
magento (1)
Google (1)
Uudet nettisivut (1)
henkilöstö (3)
tietosuoja (1)
Ecommerce (1)
maksutavat (5)
lisäarvo (2)
webbiportaali (1)
php (1)
B2B (2)
työntekijä (1)
konsultaatio (1)
blogiyhteistyö (3)
kuluttaja (1)
mobiili (6)
Kiina (4)
koodaaja (2)
esimerkki (1)
yritys (2)
ostokäyttäytyminen (2)
rajapinta (1)
vertailu (1)
verkkosivu (1)
esittely (1)
pelillistäminen (1)
tutkimus (2)
ilmapiiri (1)
Codaone (7)
mobiiliverkkokauppa (13)
luvut (1)
tilasto (1)
käyttöliittymäsuunnittelu (1)
työilmapiiri (1)
prosessit (2)
rekry (1)
Projektinhallinta (1)
videochat (1)
palvelintila (1)
Jira (1)
mikrodata (1)
Uudet kotisivut (1)
video (2)
henkilökohtaisuus (1)
virtuaalitodellisuus (3)
kivijalkaliike (2)
liiketoiminta (1)
tekninen konsultaatio (1)
Verkkosivujen uudistaminen (1)
ohjelmoija (2)
koodi (1)
Laadukkaat kotisivut (1)
blogi (2)
verkkokauppa (30)
markkinointi (4)
arvostelut (1)
Skaalautuvat verkkosivut (1)
mobiilimaksaminen (1)
mobiiliostaminen (6)
kulutustrendi (1)
mobiililaite (1)
SEO (7)
Alibaba (1)
käyttökokemus (1)
käytettävyys (1)
työpaikka (1)
julkaisujärjestelmä (1)
kehittäminen (3)
ulkoasu (1)
kansainvälisyys (4)