Blog image
Alkukesästä saimme Codaonen myyntiin uuden vahvistuksen, kun Laura Palmu liittyi joukkoomme.
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Maailmanvalloitus mielessä? Verkkokaupassa on periaatteessa helppo tehdä kansainvälistä kauppaa. Internetin välityksellä myymäsi tuotteet ovat vaivattomasti löydettävissä, asui potentiaalinen asiakkaasi sitten Paraisilla, Pariisissa tai Paramaribossa.
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Kaupallisen yhteistyön tekeminen bloggaajien kanssa houkuttelee verkkokauppiaita, syystäkin. Koska ala on vielä nuori, vaatii blogiyhteistyön aloittaminen huolellista suunnittelua.
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Yrittäjän aika on kallista. Eri ohjelmistoihin hajautuneiden tietojen metsästäminen ja manuaalinen yhdistäminen tuhlaavat yrittäjän arvokkaita resursseja. Eikö olisi hienoa jos yrityksesi kassa ja verkkokauppa keskustelisivat keskenään, jakaisivat automaattisesti tietonsa toisilleen ja säästäisivät sinulle sekä aikaa että rahaa?
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Pelillistämisestä on höyrytty jo parikymmentä vuotta. Yksinkertaisuudessaan se tarkoittaa sitä, että jostain tehdään vähän tavallista kiinnostavampaa pelillisin elementein. Pelillistetty verkkokauppa koukuttaa asiakkaat – siksi pelielementit sopivatkin verkkokauppaan kuin nenä päähän!
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Myyt sitten kustomoituja moottoripyörän osia, luonnonkosmetiikkaa tai kylpyhuoneen valaisinratkaisuja verkossa, kannattaa sinun satsata heti alkuun oman verkkokaupan perustamiseen.
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Jos tarjottu palvelu, tuote tai laatu ei kelpaa asiakkaille, voi asiakas viedä rauhassa rahansa toisaalle. Tämä ajattelu saattaa sopia pienen kylän ainoan kivijalkaliikkeen palvelumotoksi. Mutta verkossa asiakkaan tarpeita on kuunneltava tarkkaan.
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Verkkokaupan hinta muodostuu ennen kaikkea verkkokaupan rakentamiseen käytetyistä työtunneista. Verkkokauppaa suunnittelevan yrittäjän on hyvä muistaa, että myös valmis verkkokauppa aiheuttaa kuluja.
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Omnichannel on tulikuuma termi, jota parhaillaan viljellään kuin mansikoita Suonenjoella. Mutta mitä omnichannel tarkoittaa ja mitä konkreettista hyötyä siitä on verkkokauppiaalle?
Lue lisää
Kategoria:



Blog image
Videot, videot, videot. Puhut sitten kenen tahansa kanssa internetin trendeistä, puhutte jossain vaiheessa videoiden merkityksestä. Mutta onko videoista oikeasti hyötyä verkkokaupassa?
Lue lisää
Kategoria:



Get this feed  
« Edellinen1234567Seuraava »

Arkisto

2017

2016

2015

Tilaa uusimmat blogipäivitykset sähköpostiisi